...ένα, αν και μικρό και παμπάλαιο, αστραφτερό κινηματογραφικό διαμάντι:
A film by the pioneering Spanish film director and cinematographer Segundo Chomón. With his innovative use of early splice-based tricks and a penchant for optical illusions he is often compared
to the slightly earlier Georges Méliès, and indeed has been dubbed "The Spanish Méliès" by some. Though the similarities are clear, Chomón departs from Méliès in his variety of subjects and his use of animation, an art form he played a key role in developing. In this beautifully coloured short (using Pochoir, a type of stencil process), originally titled Les Roses Magique, a bouquet of roses gives birth to a whole unexpected world, played out against a wonderful floral backdrop.
" Μια ταινία από τον πρωτοπόρο Ισπανό σκηνοθέτη και κινηματογραφιστή Segundo Chomón. Με την καινοτόμο χρήση πρώιμων τεχνικών και με τον ενθουσιασμό που είχε για οπτικές ψευδαισθήσεις, συγκρίνεται συχνά με τον ελαφρώς πιο πρώιμο Georges Méliès και μάλιστα έχει ονομαστεί από μερικούς ως ο Ισπανός Μελιέ. Αν και οι ομοιότητες είναι ξεκάθαρες, ο Chomón ξεχωρίζει από το Méliès στην ποικιλία των θεμάτων του και τη χρήση του animation, μια μορφή τέχνης που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην κινηματογραφική εξέλιξη. Σε αυτό το όμορφο μικρού μήκους έγχρωμο φιλμάκι (μετά από επεξεργασία με τη χρήση της διαδικασίας της "τεχνικής Pochoir"), που αρχικά ονομάστηκε Les Roses Magique, ένα μπουκέτο τριαντάφυλλων γεννά έναν ολόκληρο απρόσμενο κόσμο, μια ιστορία που διαδραματίζεται πλαισιωμένη με ένα θαυμάσιο floral σκηνικό."
source
A film by the pioneering Spanish film director and cinematographer Segundo Chomón. With his innovative use of early splice-based tricks and a penchant for optical illusions he is often compared
to the slightly earlier Georges Méliès, and indeed has been dubbed "The Spanish Méliès" by some. Though the similarities are clear, Chomón departs from Méliès in his variety of subjects and his use of animation, an art form he played a key role in developing. In this beautifully coloured short (using Pochoir, a type of stencil process), originally titled Les Roses Magique, a bouquet of roses gives birth to a whole unexpected world, played out against a wonderful floral backdrop.
" Μια ταινία από τον πρωτοπόρο Ισπανό σκηνοθέτη και κινηματογραφιστή Segundo Chomón. Με την καινοτόμο χρήση πρώιμων τεχνικών και με τον ενθουσιασμό που είχε για οπτικές ψευδαισθήσεις, συγκρίνεται συχνά με τον ελαφρώς πιο πρώιμο Georges Méliès και μάλιστα έχει ονομαστεί από μερικούς ως ο Ισπανός Μελιέ. Αν και οι ομοιότητες είναι ξεκάθαρες, ο Chomón ξεχωρίζει από το Méliès στην ποικιλία των θεμάτων του και τη χρήση του animation, μια μορφή τέχνης που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην κινηματογραφική εξέλιξη. Σε αυτό το όμορφο μικρού μήκους έγχρωμο φιλμάκι (μετά από επεξεργασία με τη χρήση της διαδικασίας της "τεχνικής Pochoir"), που αρχικά ονομάστηκε Les Roses Magique, ένα μπουκέτο τριαντάφυλλων γεννά έναν ολόκληρο απρόσμενο κόσμο, μια ιστορία που διαδραματίζεται πλαισιωμένη με ένα θαυμάσιο floral σκηνικό."
source
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου