ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΒΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΣ ΛΕΕΙ Ο 4ΟΣ ΒΑΡΟΝΟΣ ΤΖΕΙΚΟΜΠ ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΖΕΙΚΟΜΠ ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ !!!
Ότι και να συμβεί από εδώ και πέρα … είναι κάτι που και το έχουμε πει δημόσια και το έχουμε γράψει στην στήλη αυτή …
Ότι και εάν συμβεί από εδώ και πέρα θα είναι η μεταβολή και η μεταστροφή της ψεύτικης ζωής μας σε μια κόλαση που εδώ και χιλιάδες χρόνια είχαν αποφασίσει εκείνοι που μισούν τα ανθρώπινα όντα...
Άκης Ρούσσος – Ιάσων
«Η πανδημία του κορωνοϊού είναι απλά ένας αντιπερισπασμός», τόνισε σε δημόσια δήλωση του ο 4ος βαρόνος Τζέικομπ Ρόθτσιλντ σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη.
Ο Βρετανός τραπεζικός επενδυτής και μέλος της τραπεζικής οικογένειας των Ρόθτσιλντ τόνισε πως το μέγα πρόβλημα που θα απασχολήσει την ανθρωπότητα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, θα είναι η κλιματική αλλαγή και ότι ο κορωνοϊός δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αντιπερισπασμό, για να σπεύσει στη συνέχεια να τονίσει βέβαια, μόλις αντιλήφθηκε ότι ίσως δεν έπρεπε να την χαρακτηρίσει έτσι, πως είναι μια τραγωδία.
«Εννοώ το φαινόμενο, εννοώ, νομίζω, ότι η πρωτοφανής αυτή αλλαγή η οποία έχει έρθει τα τελευταία δύο με τρία χρόνια, δεν υπάρχει ούτε ένα άτομα πάνω από την ηλικία των 6 ετών που δεν τον απασχολεί, έντονα η "κλιματική αλλαγή".
Εννοώ υπήρχαν κατά καιρούς στο παρελθόν συζητήσεις, αλλά τώρα το ενδιαφέρον συνολικά του κόσμου είναι σε αυτά τα ζητήματα. Είτε είναι ξηρασίες, είτε θύελλες, είτε οι παραλίες που καταστρέφονται.
Όλα αυτά υπονομεύουν τη ζωή στον πλανήτη μας.», είπε ο Τζέικομπ Ρόθτσιλντ για να ερωτηθεί από την δημοσιογράφο:
«Και σε τι βαθμό η υπόθεση αυτή του κορωνοϊού έχει συμβάλλει στην απόκρυψη αυτών των ζητημάτων της κλιματικής αλλαγής; Δεν εννοώ πως η πανδημία του κορωνοϊού δεν είναι καταστροφική, αλλά πρέπει να σκεφτούμε σε μακροπρόθεσμο επίπεδο τον πλανήτη», ρώτησε η δημοσιογράφος.
«Ναι φυσικά», είπε ο βαρόνος Ρόθτσιλντ για να συμπληρώσει:
«Ναι η πανδημία. Πρόκειται για ένα αντιπερισπασμό, αλλά πέρα από τον αντιπερισπασμό είναι και μια τραγωδία.»
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Για κάποιους ο κορωνοϊός είναι απλά ένα test case για την επιβολή μαζικών απαγορεύσεων αυτή τη φορά με αφορμή το κλίμα.
I will post it again with the real translation, for sleepers:
"The Epidemic" is nothing compared to what we will do with the climate.
The Covid narrative is dead, prepare yourself for hell. pic.twitter.com/A0rD9BAPeD
— 404_Not_Found (@4_04_Not_Found) September 13, 2021
Μετάφραση της δημόσιας δήλωσης . Εάν και τώρα δεν καταλάβατε τι πρόκειται να συμβεί διαβάστε την απόλυτη μετάφραση της συγκεκριμένης δήλωσης μπας και αντιληφθείτε τι έρχεται !!!
Θα το δημοσιεύσω ξανά με την πραγματική μετάφραση, για εκείνους που ακόμη και σήμερα έμαθαν να πιστεύουν αντί να κάνουν μια προσπάθεια να γνωρίσουν :
Η «Επιδημία» δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτό που θα κάνουμε με το κλίμα.
Η αφήγηση του Covid είναι νεκρή, προετοιμαστείτε για την απόλυτη κόλαση !!!
Έχουμε και κατά το παρελθόν δημοσιεύσει με απόλυτη ακρίβεια το τι θα συμβεί από εδώ και πέρα και για να είμαι και πιο σαφής θα ήθελα να το διατυπώσω κάπως διαφορετικά.
Πολλές φορές σε αυτήν την στήλη της εφημερίδας μας, έχουμε δημοσιεύσει τις προθέσεις των επόμενων κινήσεων της Παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων, για τις επόμενες κινήσεις που θα ήθελαν να κάνουν επάνω στον πλανήτη στην γη, μα και για τις αλλαγές που θα ήθελαν να επιφέρουν, αφού πρώτα κάνουν την ύστατη προσπάθεια να τελειώσουν μια για πάντα με τους μετανοούντες και τους αφυπνισμένους της γης.
Για να αλλάξει πορεία πλεύσης ο πλανήτης αυτός, και για να προχωρήσουν στα σχέδια τους οι αποστάτες του Θείου Σχεδίου, θα πρέπει πρώτα να βγάλουν από την μέση όλους εκείνους που έχουν αντιληφθεί τις πράξεις τους, και που σίγουρα θα ήθελαν να βάλουν πολλά εμπόδια στα δόλια σχέδιά τους.
Ένας από αυτούς τους ελάχιστους μα υπέρμαχους του Θείου Σχεδίου ελπίζω και θα ήθελα να είμαι και εγώ, μαζί με αρκετούς άλλους αδελφούς που θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τους ακυρώσουμε και να χαλάσουμε τα σχέδιά τους.
Θα ήθελα να τονίσω σε αυτό το σημείο πως ο εχθρός ούτε ανίκητος είναι, ούτε παντοδύναμος. Είναι διάτρητος και με ξύλινα πόδια.
Με αυτές τις σκέψεις στον νου θα ήθελα να σας πω πως :
ΠΡΩΤΟΝ : Αγνοήστε τους δημοσιογράφους και τα κανάλια που ασύστολα καθημερινά ασελγούν επάνω στους νεκρούς παραπλανημένους αδελφούς μας, που πειστήκαν και έτρεξαν να κάνουν το εμβόλιο. Και
ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Σταματήστε να δίνετε βάση στα λόγια των πληρωμένων γιατρών και τάχα μου δήθεν υπευθύνων επιστημόνων κάθε λογής που προσπαθούν να σας παραπλανήσουν γιατί έχουν τους λόγους τους.
ΠΩΣ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Βιοιατρική (Σύμβαση του Οβιέδο 1997) που βρίσκεται σε ισχύ στην Ελλάδα, υπερισχύοντας του κοινού δικαίου (Ν. 2619/1998), ο γιατρός έχει υποχρέωση να πραγματοποιεί ιατρικές πράξεις μόνο με την συναίνεση του ασθενούς, καθώς επίσης να το πληροφορεί σχετικά με την υγεία του και το κόστος της εκάστοτε επεμβάσεως.
Ειδικότερα στο άρθρο5 παρ. 1 της Σύμβασης του Οβιέδο ορίζεται ότι επέμβαση σε θέματα υγείας μπορεί να υπάρξει μόνο εφόσον ο ασθενής δώσει την ελεύθερη συναίνεση του, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του1. Η υποχρέωση συναίνεσης και ενημέρωσης του ασθενούς προϋπήρχε ήδη στο άρθρο 47 του Ν. 2071/1992 σχετικά με τους νοσοκομειακούς ασθενείς.
Ο Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας (εν συντομία ΚΙΔ, Ν.3418/2005) επαναδιατύπωσε τις ρυθμίσεις της Σύμβασης του Οβιέδο και ρύθμισε ειδικότερα τα ζητήματα της συναίνεσης και ενημέρωσης του ασθενούς στα άρθρα 11 και 12.
Υπάρχει συνταγματική κατοχύρωση στο πλαίσιο της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της προστασίας της ανθρώπινης ζωής (Σ. άρθρο 5 παρ. 1, άρθρο 2 παρ. 1). Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να ενημερώνεται για την γενική κατάσταση της υγείας του. Αυτό αποτελεί ειδικότερη έκφανση των συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και του ιδιωτικού βίου. (Σ. άρθρο 9 παρ. 1)2.
Β. Η συναίνεση
1. Η νομική σημασία της συναίνεσης του ασθενούς στην αστική ιατρική ευθύνη.
Η συναίνεση του ασθενή αποτελεί στοιχείο υψίστης νομικής σημασίας για την ιατρική ευθύνη. Κάθε ιατρική πράξη που πραγματοποιείται χωρίς έγκυρη συναίνεση του ασθενούς, ασχέτως αν γίνεται σύμφωνα με τους κανόνες της ιατρικής, αποτελεί αυθαίρετη ιατρική πράξη και επιδέχεται δικαστική επίλυση (αστικά και ποινικά)3.
Στο ελληνικό και γερμανικό δίκαιο επικρατέστερη είναι η άποψη ότι η συναίνεση του ασθενούς αίρει τον καταρχάς παράνομο χαρακτήρα της ιατρικής ενέργειας που πραγματοποιείται στο ανθρώπινο σώμα. Άρα κάθε ιατρική πράξη χωρίς έγκυρη συναίνεση του ασθενούς αποτελεί παράνομη σωματική βλάβη4.
Υποστηρίζεται και η άποψη πως η θεραπευτική ιατρική πράξη είναι μία νόμιμη πράξη. Ωστόσο αν διενεργείται χωρίς τη συναίνεση ασθενούς, την καθιστά παράνομη προσβολή της προσωπικότητας του5. Το ζήτημα αν μια ιατρική πράξη είναι καταρχήν νόμιμη ή παράνομη είναι θεωρητικό αλλά και πρακτικό.
Κατ αρχήν η πρώτη άποψη σχετικά με την παράνομη βλάβη του σώματος είναι ευνοϊκή για τον εκάστοτε ασθενή, διότι είναι ο μηχανισμός επίρριψης στο γιατρό του συνόλου του κινδύνου της θεραπείας. Η ιατρική πράξη είναι και παραμένει παράνομη χωρίς την συναίνεση του ασθενούς. Σε περίπτωση χειροτέρευσης ή θανάτου της υγείας του ασθενούς (με αιτιώδη σύνδεσμο), η ζημία αποκαθίσταται ολικά, ακόμα και αν η ζημία οφείλεται σε τυχαίο γεγονός και όχι σε ιατρικό σφάλμα. Το βάρος απόδειξης της έγκυρης συναίνεσης βαρύνει τον ιατρό. Ο ιατρός απαλλάσσεται από το βάρος απόδειξης αν αποδείξει ότι η πράξη δεν θα είχε ματαιωθεί ακόμα και με την έγκυρη συναίνεση του ασθενή (νόμιμη εναλλακτική συμπεριφορά).
Αφ ετέρου η δεύτερη άποψη σχετικά με προσβολή του αυτοκαθορισμού του ασθενή είναι από κοινωνιολογική άποψη ορθότερη και δεν αμφισβητείται. Βέβαια όσον αφορά τις έννομες συνέπειες στο πεδίο της ευθύνης είναι ασαφές. Ο ασθενής έχει μόνο αξίωση χρηματικής ικανοποίησης για την ηθική βλάβη. Ωστόσο ο ασθενής δεν έχει αξιώσεις αποκατάστασης της περιουσιακής και ηθικής ζημίας που υπέστη, εκτός αν η ίδια αυθαίρετη πράξη εμπεριέχει κάποια ιατρικά λάθη. Έτσι φθίνει η συναίνεση. Σε περίπτωση που δεχθούμε αυτή την ερμηνεία, ο ασθενής ωφελείται διότι το επιχείρημα του ιατρού περί νόμιμης εναλλακτικής συμπεριφοράς είναι ανίσχυρο και συνεχίζει να ευθύνεται6.
Μπορεί να θεωρηθεί ίσως η πιο δύσκολη θεματολογία στην αστική ιατρική ευθύνη διεθνώς. Θα αναφερθώ περιληπτικά σε κάποια σημαντικά πορίσματα.
• Ο ασθενής έχει αξίωση αποκατάστασης της ζημίας από κάθε βλάβη στο σώμα και στην υγεία του που συνδέεται αιτιωδώς με την αυθαίρετη ιατρική πράξη ακόμα και αν δεν έγινε de lege artis. Η παρανομία εντοπίζεται στην έλλειψη συναίνεσης και όχι στην ύπαρξη ιατρικού σφάλματος.
• Ο ασθενής σε κάποιες περιπτώσεις έχει το βάρος απόδειξης των ισχυρισμών του. Η προϋπόθεση του παράνομου του άρθρου 57 ΑΚ όσον αφορά την έλλειψη έγκυρης συναίνεσης ή επαρκούς ενημέρωσης βαρύνει τον ασθενή. Βλέπε ΑΠ 424/2012.
Στην πράξη σπάνια ασχολείται η ελληνική νομολογία με την θεμελίωση της ιατρικής ευθύνης χωρίς τη συναίνεση του ασθενούς και όταν ασχολείται, είναι αποσπασματικά. Ο ΚΙΔ εισάγει τον θεσμό της έγκυρης συναίνεσης στην ελληνική νομοθεσία. Η συναίνεση και η ενημέρωση είναι ευνοϊκή για τον ασθενή. Στη Γερμανία η παραβίαση της υποχρέωσης ενημέρωσης και συναίνεσης του ασθενούς μπορεί να υποκαταστήσει και το ίδιο το ιατρικό σφάλμα.
Στην Ελλάδα το ζήτημα του ιατρικού δικαίου δεν είναι διαδεδομένο από άποψη νομοθεσίας και νομολογίας. Θα πρέπει να εστιάσουμε στη συναίνεση του ενημερωμένου ασθενή, διότι περιορίζεται τόσο το φαινόμενο του ιατρού – μάγου, όσο και η πιθανή ανώριμη συμπεριφορά του ασθενούς (Βλέπε ΠΠΘεσ. 27115/2010).
2. Νομική φύση της συναίνεσης
Υποστηρίζεται η επικρατούσα γνώμη πως η συναίνεση του ασθενούς δεν αποτελεί δικαιοπραξία και δεν εμπίπτει στην έννοια της συγκατάθεσης (236-238 ΑΚ)7. Σε θεωρητικό επίπεδο διαφωνία υπάρχει ως προς το γεγονός ότι η συναίνεση είναι οιονεί δικαιοπραξία8. Η διαφωνία βασικά είναι θεωρητική, δεδομένου ότι και στις δύο θεωρίες εφαρμόζονται οι διατάξεις για τις δικαιοπραξίες μόνο αναλογικά.
3. Ικανότητα προς συναίνεση
Για να είναι έγκυρη η συναίνεση του ασθενούς, πρέπει ο τελευταίος να έχει ικανότητα για συναίνεση (άρθρο 12 παρ. 2β ΚΙΔ). Σκοπός αυτής της διάταξης του ΚΙΔ είναι να συνδέσει την ικανότητα προς συναίνεση με την ικανότητα προς δικαιοπραξία.
Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους εκείνους που με τον έναν η με τον άλλο τρόπο με λοιδορούν, πως ο Μέγας Ινδός Φιλόσοφος Μαχάτμα Γκάντι είχε πεί το εξής :
Στην αρχή σε λοιδορούν, μετά σε πολεμούν και στο τέλος τους Νικάς !!!
Άκης Ρούσσος
Δημοσιογράφος – Ερευνητής
ΠΗΓΗ κειμένου.
ΕΠΙΣΗΣ:
Μου φαίνεται πως θα ξεράσω από τη συγκίνηση! (I think I'm gonna puke!)" Project Immanuel "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου