Χωρίς Βαρύτητα!

ΤΟ " nο Gravity Zone" αποτελεί το παιδί του ιστότοπου γνωστού ως "ενάντια στην επιπεδούπολη" (antidras.blogspot.gr). Με ορμητήριο αυτό το χώρο, ανοίγουμε τα φτερά μας για πτήσεις προς θαυμαστούς, παράξενους, φιλόξενους κι αφιλόξενους, μα σίγουρα θαυμαστούς ορίζοντες. Μακρινούς ή κοντινούς, "εσωτερικούς" κι εξωτερικούς. Μεταφέρουμε εδώ κι επιλεγμένα κείμενα, δικά μας κι όχι μόνο, από το παλιό μπλογκ. Το "παλιό μας σπίτι" θα συνεχίζει να μας φιλοξενεί και αυτό και να αποτελεί σημείο αναφοράς και για καινούργιες εδώ αναρτήσεις μας.
Η
υπέρβαση των ανθρώπινων όντων προς ανώτερα (κι άρα ποιοτικότερα) επίπεδα ύπαρξης αποτελεί, όπως το βλέπουμε εμείς, αποτέλεσμα των ιδιοτήτων εκείνων που συνιστούν το μεγαλείο του ανθρώπου: Απλότητα, Ανεξαρτησία Αντίληψης, Αμφισβήτηση των συλλογικά αποδεκτών καταστάσεων και παραστάσεων, Περιέργεια, Φαντασία, Εκστατική διαίσθηση, Εκστατικός Θαυμασμός. Κι εμείς σκοπεύουμε στο νέο εγχείρημά μας να αδράξουμε κι αυτές τις ποιότητες που διαμορφώνουν κι ανάλογες διαδρομές κι αφηγούνται ιστορίες για "περιοχές μυθικές ή απαγορευμένες" .
(Ποιοι άραγε ορίζουν τι είναι μύθος ή απαγορευμένο ή απρόσιτο για τις μάζες και πόσοι ακόμη κι αυτοαποκαλούμενοι ή θεωρούμενοι ως "επαναστάτες" ενστερνίζονται αυτές τις οδηγίες;)
Κάτι μέσα μας μάς τρώει να αιωρηθούμε πάνω απ'όλη την ακαμψία και στατικότητα και πάνω απ'όλες τις παρανοήσεις του κόσμου, χαράσσοντας ρότα για τη λεωφόρο των...άστρων! Κάνοντας και μια απαραίτητη στάση στο "Μπαράκι στην Άκρη του Γαλαξία", ωθούμενοι από μια αρχέγονη μέθη, για να γευτούμε παράξενα ελιξίρια, μεθυστικά κοκτέηλ αστρικής σκόνης, κοσμικής ακτινοβολίας και φλεγόμενα υπολείμματα αστρικών (κι όχι μόνο) συστημάτων, με παγάκια από την ουρά αλητήριων αστεροειδών.
Και για να καταφέρουμε αυτά κι ακόμη περισσότερα, πρέπει να αφήσουμε τη...βαρύτητα πίσω μας. Χωρίς να ξεχάσουμε να πατάμε και γερά στο έδαφος!

Bρίσκεστε σε "no Gravity Zone" λοιπόν! Γιατί είμαστε ονειροπόλοι και με αιτία:

ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ (του ανιχνευτή)


Ονειροπόλος είναι αυτός που μπορεί να βρει τον δρόμο του μόνο στο φως του φεγγαριού. Τιμωρία του είναι ότι βλέπει το ξημέρωμα πριν τον υπόλοιπο κόσμο. - ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ

Αυτή είναι και η κατάρα του! Η πιο γλυκιά και πικρή συνάμα, η πιο αποκηρυγμένη και γι'αυτό ανεκτίμητης αξίας, η πιο επικίνδυνη και γι'αυτό άξια μόνο για όσους αντέχουν να τη βαστάξουν, η πιο μαγική και συνάμα απαιτητική, η πιο δύσκολη να περιγραφεί με τη συνηθισμένη μορφή ανθρώπινης έκφρασης, κατάρα του κόσμου ετούτου.
Αλλά τι θα'τανε ο κόσμος χωρίς τους "καταραμένους" του; Αν όχι καταδικασμένος, από πολύ παλιά, σε έλλειψη οξυγόνου και σε πλήρη μαρασμό;

Ονειροπόλοι είναι αυτοί που, με τις (μυστηριώδεις για την κοινή λογική) ενοράσεις και τα όνειρά τους και τη διάθεσή τους να γυρέψουν την εκπλήρωσή τους, επιτρέπουν ακόμα στη γη να γυρνάει!
Oνειροπόλοι είναι αυτοί που βλέπουν όσα οι πιο πολλοί αδυνατούν ή αρνούνται να δουν, γιατί δεν μπορούν να εγκαταλείψουν τη βολή του δοσμένου, καθιερωμένου πλαισίου. Αυτοί που ανακαλύπτουν τις εικόνες πίσω από τις εικόνες ή ανοίγουν το δρόμο προς νέους κόσμους εκεί όπου οι παλιοί αργοπεθαίνουν και σβήνουν.
Αλλά αυτό έχει πάντα τίμημα και τις περισσότερες φορές πολύ σκληρό.
Ονειροπόλοι είναι κι αυτοί που συχνά οδηγούνται στο γλυκόπικρο καταφύγιο της μοναξιάς και στην τρέλα που επίσης συχνά συνοδεύει την "ιερή μέθη" τους. Αυτοί που, διόλου σπάνια, συντρίβονται κάτω από όλη την κακότητα, τη μικροψυχία και το φθόνο που ξεχειλίζει στον κόσμο.
Αλλά και αυτοί οι οποίοι σαν τους τρελούς αλήτες που σέρνονται από μια πλανεύτρα εσωτερική μούσα: "ποθούν τα πάντα ταυτόχρονα, αυτοί που ποτέ δε χασμουριούνται ή λένε έστω και μία κοινοτοπία, αλλά που καίγονται σαν τα μυθικά κίτρινα ρωμαϊκά κεριά, που σκάνε σαν πυροτεχνήματα ανάμεσα στα αστέρια κι από μέσα τους ξεπηδά το μπλε φως της καρδιάς τους, κι όσοι τους βλέπουν κάνουν: Αααα!!!! με θαυμασμό' (να θυμηθούμε και τον Τζακ Κέρουακ στο βιβλίο του "on the road")

Και αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι... " ο ταξιδιώτης παίρνει μονάχα ένα δρόμο. Ο ονειροπόλος τους παίρνει όλους. "(Julos Beaucarne)

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

" Disney: βιομηχανία παραγωγής ταλέντων ή… κλώνων; "



(Θυμηθείτε και αυτό:  Άλλος ένας ψυχοπαθής, λοιπόν; )


Disney: βιομηχανία παραγωγής ταλέντων ή… κλώνων;

«the biggest truth is hidden in plain sight» («η μεγαλύτερη αλήθεια είναι κρυμμένη σε κοινή θέα»…) 


Η βιομηχανία του θεάματος, έχει καταφέρει να δημιουργήσει εμπορικά ταλέντα που διαμορφώνουν συνειδήσεις και τρόπο σκέψεις, μέσα από μία επιστημονική διαδικασία, η οποία βασίζεται στην ψυχολογία ή τον συμπεριφορισμό αν θέλετε, του κοινού.

Ενας απίστευτος πακτωλός χρημάτων περνάει κάθε μέρα από τα ταμεία των μεγάλων εταιρειών του Hollywood, οι οποίες συνέχεια ψάχνουν τρόπους να αυξάνουν τα κέρδη τους. Γνωρίζοντας ότι το θέαμα διαμορφώνει συνειδήσεις, οι εταιρείες δε διστάζουν να ξοδέψουν αστρονομικά ποσά στην έρευνά τους για μεγαλύτερη αποδοχή.

Ενα από τα πιο δυναμικά κοινά, αν όχι το πιο δυναμικό, είναι τα μικρά παιδιά. Τα παιδιά από τη φύση τους μαγνητίζονται στο πολύχρωμο θέαμα και τα εφέ. Από τη φύση τους αναζητούν ινδάλματα στα οποία επιθυμούν να μοιάσουν. Κι αυτό, βιομηχανίες όπως η Disney, η Marvel και η Nickelodeon το ξέρουν πολύ καλά. Επενδύουν πολλά χρήματα προκειμένου να βρίσκουν τους καλύτερους τρόπους έλξης νεανικού κοινού.

Πριν λίγο καιρό, μία εκπομπή του Opinion News Network, το οποίο είναι ένα κανάλι που δημιουργεί εκπομπές παρωδίες, στην εκπομπή του «Today Now», παρουσίασε ένα περίεργο θέμα, προσπαθώντας να το διακωμωδήσει. (Επαναλαμβάνω ότι τόσο το κανάλι όσο και η εκπομπή αυτή δημιουργούν παρωδίες)

Η εκπομπή παρουσίασε κάποιον ο οποίος εμφανίστηκε ως γενετιστής, να λέει ότι η Disney χρησιμοποιεί τη γενετική ώστε να παρέμβει στο γενετικό κώδικα των παιδιών που η Disney σκοπεύει να κάνει σημαντικούς ηθοποιούς ή τραγουδιστές. Προφανώς, η εκπομπή ήθελε να διακωμωδήσει το θέμα.

Σας παρουσιάζουμε ένα απόσπασμα της εκπομπής:



Ωστόσο, εκείνο που προκαλεί εντύπωση, είναι η θεματολογία που επέλεξε η συγκεκριμένη εκπομπή. Τι τους ήρθε στα ξαφνικά να κάνουν μία παρωδία με γενετικά προγραμματισμένα παιδιά; ‘Η κάποιος είχε μία απίστευτα εκπληκτική έμπνευση, ή μας πέταξαν την αλήθεια κατάμουτρα, σε μία προσπάθεια να τη διακωμωδήσουν προκειμένου να μη γίνει πιστευτή από το κοινό.

Η Νέα Τάξη Πραγμάτων (ΝΤΠ), έχει ένα ρητό που χρησιμοποιεί σχεδόν πάντα: «the biggest truth is hidden in plain sight». Αυτό μεταφράζεται: «η μεγαλύτερη αλήθεια είναι κρυμμένη σε κοινή θέα»… Και πάμε να δούμε τι εννοώ.

Η εκπομπή αυτή αναφέρθηκε σε γενετικά προγραμματισμένα παιδιά που υποβάλλονται σε μετάλλαξη του DNA τους για να μπορούν να τραγουδούν, να χορεύουν και να ερμηνεύουν. Για να δούμε κάποια από τα ταλέντα που έχει αναδείξει η Disney:

  • Hilary Duff
  • Miley Cyrus
  • Selena Gomez
  • Debby Ryan
  • Adam Lamberg

Μπορείτε να δείτε 28 από τα μεγαλύτερα ταλέντα που ανέδειξε η Disney, πατώντας σε αυτόν το σύνδεσμο.

Τα αρχικά ερωτήματα είναι: τι πήγε στραβά στη δεκαετία του 1990 που η Disney μεσουρανούσε, αλλά δεν μπορούσε να βγάλει είδωλα της pop και του κινηματογράφου; Τι συνέβη ξαφνικά από το 2001 και αυτή η βιομηχανία δημιούργησε τόσα είδωλα;

Η Disney συνειδητοποίησε την επιρροή που ασκεί η μουσική της, ήδη από τη δεκαετία του 1930, όταν τραγούδια των παιδικών της εκπομπών γινόταν διάσημα. Το 1956, δημιούργησε τη δισκογραφική της εταιρεία η οποία ονομαζόταν «Disneyland Records». Μέχρι τότε όμως, τα τραγούδια της τα έβγαζε η RCA, η οποία και είχε αγοράσει τα δικαιώματα. Οταν συνειδητοποίησαν τα κέρδη που μπορούσε να αποφέρει η μουσική της βιομηχανία, δημιούργησαν την «Disney music group» και από το 1960 ξεκίνησε την αποκλειστική εκμετάλλευση των τραγουδιών της.

Στη δεκαετία του 1990 παρουσιάζει την εκπομπή «The all new Mickey mouse show». Η πρώτη εκπομπή έγινε το 1950,χωρίς τεράστια επιτυχία. Τη δοκίμασαν ξανά κατά τη δεκαετία του 1970 και επέστρεψαν με αυτήν του 1990, με την ελπίδα ότι αυτήν τη φορά θα πήγαινε καλύτερα. Και μαντέψτε ποιοι έπαιρναν μέρος στο σόου αυτό…

1. Justin Timberlake 2. Christina Aguilera  και 3. Britney Spears

(Τα ονόματα είναι με τη σειρά που τα έχω αριθμήσει στην παρακάτω φωτογραφία)



‘Η όποιος προσέλαβε αυτούς τους τρεις είχε απίστευτα εκπληκτικές ικανότητες στο κυνήγι ταλέντων, ή κάτι άλλο συμβαίνει. Γεγονός είναι πάντως ότι κανένας από τους τρεις δεν έχει να εμφανίσει κάποιο τραγούδι από τη δισκογραφική εταιρεία της Disney και αυτό είναι ιδιαίτερα περίεργο. Κι είναι περίεργο, διότι δε γίνεται να έχουν τέτοια ικανότητα στον εντοπισμό ταλέντων και ταυτόχρονα τέτοια ανικανότητα στην εκμετάλλευση του ταλέντου τους. Πόσο μάλλον όταν μόλις 5 χρόνια μετά το σόου κι οι τρεις τους είχαν καταφέρει να έχουν πλατινένιους δίσκους…

Κάπου εκεί, το 2001, η Disney εμφανίζει τη Hilary Duff με την εκπομπή «Lizzie McGuire». Ο δίσκος που έβγαλε η εταιρεία την επόμενη χρονιά (2002), έγινε πλατινένιος. Η Duff αποδείχτηκε χρυσωρυχείο, με πολλούς πλατινένιους δίσκους και μεγάλη πώληση προϊόντων των σόου όπου έπαιζε. Κι όλα αυτά πριν καν γίνει 17 ετών.

Και ξαφνικά, δεχόμαστε έναν καταιγισμό από pop stars που βγάζει η Disney. Η εκπομπή «Hannah Montana» σπάει ταμεία. Κάπου εκεί εμφανίζονται η Miley Cyrus, οι Jonas brothers και η Selena Gomez. Και ο καταιγισμός ονομάτων συνεχίζεται.

Εκείνη την περίοδο, ξεκινούν και οι «σκοτεινές» σχέσεις της Disney με τον γνωστό μας πλέον Jeffrey Epstein και τη σύζυγό του Ghislaine Maxwell. Φημολογείται ότι η Disney τροφοδοτούσε τη βίλα του Epstein με νεαρά παιδιά για τα πάρτυ του. Ωστόσο, οι fact checkers που πληρώνονται αδρά από το Open Society Foundations του George Soros, ισχυρίζονται ότι αυτή η υπόθεση δεν έχει τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία. Επιτρέψτε μου να μην το σχολιάσω αυτό.

Εάν κάποιος προσέξει αυτά τα παιδιά που βγήκαν από τη βιομηχανία της Disney, θα παρατηρήσει ότι όλα τους έχουν πολλά κοινά στον τρόπο που κινούνται, τραγουδούν, χορεύουν και ερμηνεύουν τους ρόλους τους. Το ένα είναι σχεδόν «καρμπόν» του άλλου. Μοιάζουν να μην έχουν προσωπικότητα, μοιράζονται τις ίδιες σχεδόν σκέψεις, λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο και λένε σχεδόν τα ίδια πράγματα, σα να τα έχει κάποιος προγραμματίσει. Κι εκεί είναι που αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα η εκπομπή – παρωδία.

Η ανθρώπινη κλωνοποίηση, δεν είναι κάτι καινούριο. Απασχολεί τους «επιστήμονες» που προσπαθούν να παραστήσουν το Θεό, εδώ και πολλά χρόνια. Η αποτυχία του προγράμματος κλωνοποίησης του προβάτου που έμεινε στην ιστορία ως Dolly, τους πείσμωσε ακόμα περισσότερο.

Οι πληροφορίες μου λένε ότι το πρόγραμμα κλωνοποίησης ανθρώπων έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό, αλλά παραμένει ατελές. Υπάρχουν ακόμα πολλά προβλήματα να λυθούν. Εκείνο όμως που έχει προχωρήσει είναι η γενετική.

Η μετατροπή του ανθρωπίνου DNA, είναι μία πραγματικότητα εδώ και λίγα χρόνια. Οι «επιστήμονες» έχουν παραδεχτεί ότι μπορούν να παρεμβαίνουν στα ανθρώπινα γονίδια και να τα αλλάζουν. Η τεχνική ονομάζεται « γονιδιακός ανασυνδυασμός ».

Θα μπορούσε λοιπόν μία εταιρεία όπως η Disney να επεμβαίνει στα γονίδια μικρών παιδιών ή ακόμα και εμβρύων προκειμένου να δημιουργήσει τα ταλέντα που θα διαμορφώσουν συνειδήσεις; Φυσικά! Το κάνει; Κατά την ταπεινή μας άποψη, ναι! Αν δεν το έκανε, δε θα υπήρχαν τόσες ομοιότητες μεταξύ των διασήμων που εμφανίζονται από την Disney.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε ακριβώς επιλέγονται τα ταλέντα της Disney. Δεν αποκλείεται να γίνεται η επιλογή τους ήδη από την κοιλιά της μητέρας τους. Δεν αποκλείουμε επίσης να επιλέγονται από τη νηπιακή ηλικία ή την προεφηβική. Και στις τρεις περιπτώσεις, ο οργανισμός ακόμη αναπτύσσεται. Δεν έχει ολοκληρωθεί. Επομένως, μία γενετική παρέμβαση, μπορεί εύκολα να επιφέρει τις απαιτούμενες αλλαγές.

Και φυσικά, δεν είναι μόνο η Disney που θα μπορούσε να έχει τέτοιους μηχανισμούς. Εταιρείες όπως η Nickelodeon η οποία επίσης έχει εκπομπές με παιδιά και η οποία αποτελεί μια εταιρεία της Paramount Global, είναι ύποπτες για γενετικές παρεμβάσεις.


Το δανειστήκαμε από το kanenazori

Δείτε και αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=q4fXllxQa1Y



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου